Shop Mobile More Submit  Join Login
Heart Forest by 88grzes Heart Forest by 88grzes
enviro training...

2-3 h
PS/Intuos3
Add a Comment:
 
:iconanbuscream:
AnbuScream Featured By Owner Oct 4, 2014  Student General Artist
Woah °^°
Reply
:iconjacob-cross:
Jacob-Cross Featured By Owner Mar 31, 2014
Amazing :)
Reply
:iconcrucif:
Crucif Featured By Owner Jul 8, 2013  Student Digital Artist
Very good work.
Reply
:iconryokovslora:
ryokovslora Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
I need to ask, how do you manage so much small details in 2-3 hours? Do you make brushes to do this? I've always wanted to make grunge type looks like you have here, but I've been completely unknowing how exactly to go about it.
Reply
:iconfenevad:
Fenevad Featured By Owner Dec 2, 2011
Kiedy popatrzyłam na tę pracę pierwszy raz, pomyślałam: coś jak Beksiński. Uwielbiam sztukę Beksińskiego. A potem patrzę, że u ciebie jest pod tym względem to samo. I na koniec patrzę, a Polak. I wszystko jasne =D

Wyobrażałam sobie matecznik (serce lasu) bardziej zielony, gęsty. Natomiast u ciebie ten obraz jest (czego w mojej wyobraźni zabrakło) znacznie bardziej mroczny, tajemniczy, tak sobie myślę, że nawet - mistyczny. Pokazałeś coś pierwotnego, dzikiego, pełnego może niepokoju, ale tak sobie myślę, że chyba człowiek skazał się na miasta dlatego, że takie mateczniki po prostu wzbudzają jakiś szacunek, albo pokorę... O! Pokora, to lepsze słowo. A ludzie nie lubią być pokorni, a już z pewnością nie wobec przyrody.
Pozdrawiam ciepło.
Reply
:iconiumazark:
iumazark Featured By Owner Aug 8, 2011  Professional Digital Artist
congrats dude, this's fantastic!
Reply
:iconamayakaori:
AmayaKaori Featured By Owner Nov 29, 2010
This makes me think...like it
Reply
:iconnatiagreenleaf:
NatiaGreenleaf Featured By Owner Aug 17, 2010
Beautiful work!
Reply
:iconmarosteeha:
marosteeha Featured By Owner Jul 12, 2010  Student Digital Artist
2 to 3 hours????? my gosh..... you are a god!!! hahahahhaa that would take me like a week or so... well.... cuz i procrastinate a lot.. i cook i eat.. i party.. an so on.
Reply
:iconzeroresolution:
ZEROresolution Featured By Owner Aug 22, 2009
But seriously awesome job. :D
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconzeroresolution:
ZEROresolution Featured By Owner Aug 22, 2009
That is a very cool pice. Deep woods. Oh yeah!
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
Thx :D
Reply
:iconifirejoice:
ifirejoice Featured By Owner Aug 22, 2009  Hobbyist Writer
This picture makes me think, maybe forests do have a heart, something which sustains all the life inside of them. :)
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
Yeap :) thx
Reply
:iconnightpark:
Nightpark Featured By Owner Apr 10, 2009  Hobbyist
That looks great! :faint:
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Apr 11, 2009  Professional Digital Artist
thx :)
Reply
:iconourlak:
ourlak Featured By Owner Mar 14, 2009  Professional Filmographer
nice work ;)
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Mar 14, 2009  Professional Digital Artist
thx :)
Reply
:iconscurvysimon:
ScurvySimon Featured By Owner Jan 27, 2009  Hobbyist General Artist
Woah, that is amazing! The details are incredibly realistic, I actually thought it was photomanipulation! Wonderful job with the lighting effects too.
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 27, 2009  Professional Digital Artist
thx a lot :D
Reply
:iconsummoninghowl:
SummoningHowl Featured By Owner Jan 24, 2009
Amazing...I love it!
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 24, 2009  Professional Digital Artist
thanks :)
Reply
:iconsummoninghowl:
SummoningHowl Featured By Owner Jan 24, 2009
you're welcome =)
Reply
:iconmafeo:
Mafeo Featured By Owner Jan 23, 2009   Traditional Artist
ANother mind blowing paint, well done.:)
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 24, 2009  Professional Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconcorpsus:
corpsus Featured By Owner Jan 21, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yeah this picture, writes it's own story. Good Work!
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 21, 2009  Professional Digital Artist
Thank you :)
Reply
:iconjacklionheart:
Jacklionheart Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Digital Artist
Pretty cool, Love the reflections and the colour mood. Well done!

Best wishes, Jack
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 18, 2009  Professional Digital Artist
Thx Jack :)
Reply
:iconseeartineverything:
SeeArtinEverything Featured By Owner Jan 17, 2009  Student Digital Artist
amazing just amazing :) keep it up
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconmishaart:
MishaART Featured By Owner Jan 17, 2009  Hobbyist Digital Artist
o kuźwa... 2-3h? :O
Rządzisz!
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Digital Artist
Dzieki :)
To duzo wbrew pozorom ;]
Reply
:iconmishaart:
MishaART Featured By Owner Jan 17, 2009  Hobbyist Digital Artist
Ta... ja swoje prace robie w takim czasie, ze ilosc godzin licze w "nastkach" jak nie w "dziesiatkach"... :(
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 18, 2009  Professional Digital Artist
ee kwestia cwiczen, pocwiczysz troche i zobaczysz jak czas ci sie skroci :)
Reply
:iconmishaart:
MishaART Featured By Owner Jan 18, 2009  Hobbyist Digital Artist
Miejmy nadzieje ;)
Reply
:iconasgoth-de-agra:
asgoth-de-agra Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional General Artist
Świetne
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Digital Artist
Dzieki :)
Reply
:iconforestninja1:
ForestNinja1 Featured By Owner Jan 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
LOVE IT! omg I wanna us it in a story!
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 16, 2009  Professional Digital Artist
thx :)
Reply
:iconforestninja1:
ForestNinja1 Featured By Owner Jan 17, 2009  Hobbyist Digital Artist
welcome!
Reply
:icongraveflowerx:
GraveFlowerx Featured By Owner Jan 16, 2009
very lovely :3

really detailed.. what kinda brush did you use to paint the leaves and stuff? *w*
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Digital Artist
Thanks a lot ;)
Leaves - texture
and the rest of painting - brushes ;]
Reply
:iconcrimsonthrenody:
CrimsonThrenody Featured By Owner Jan 16, 2009
Gorgeous!
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 16, 2009  Professional Digital Artist
thx:)
Reply
:iconmirrorwoodcomics:
MirrorwoodComics Featured By Owner Jan 16, 2009  Professional Digital Artist
A great atmospheric quality.
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 16, 2009  Professional Digital Artist
thx :D
Reply
:iconsimonweaner:
SimonWeaner Featured By Owner Jan 16, 2009  Professional Digital Artist
nice work :)
Reply
:icon88grzes:
88grzes Featured By Owner Jan 16, 2009  Professional Digital Artist
:)
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Photo
Download JPG 1200 × 649




Details

Submitted on
January 16, 2009
Image Size
251 KB
Resolution
1200×649
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
24,785
Favourites
588 (who?)
Comments
58
Downloads
993
×